U bevindt zich hier: Forum » Overige vragen » SEO optimalisatie
   Actief Topic: SEO optimalisatie

Vorige ( 1 ) Volgende

Sander
member
# Gepost op 06-10-2010 06:12

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje bezig met de SEO, heb een handleiding gelezen enzo maar er blijven wat vragen die iemand hier misschien kan beantwoorden.

- Als ik 2 domeninnamen voor 1 adres heb, moet ik dan een 301 redirect doen? Of is 302 afdoende?

- Is het verstandig om tags te gebruiken? Of zien zoekmachinen dat bij statische content als valsspelen?

Zien jullie misschien nog iets op de site dat ik moet aanpassen?
ACE Automotive

Misschien hebben jullie ook nog wat layout tips..
Bedankt alvast

Mijn virtuele chick is echt een lekker wijf!

Erwin
Moderator
# Gepost op 06-10-2010 09:02

Citaat van Sander
- Als ik 2 domeninnamen voor 1 adres heb, moet ik dan een 301 redirect doen? Of is 302 afdoende?

Kan je niet gewoon beide domeinen naar dezelfde hosting verwijzen?

Citaat van Sander
- Is het verstandig om tags te gebruiken? Of zien zoekmachinen dat bij statische content als valsspelen?

Wat voor tags bedoel je?

Je kan misschien ook nog kijken of je hier iets aan hebt: http://sckripts.nl/archief/1/Algemeen/28/2010/september/UPDATE-Metadata-op-je-website/

DNA is een zeiksnor

Sander
member
# Gepost op 14-03-2011 22:11
Bewerkt door Sander op 14-03-2011 22:11

Volgens mij gaat Google naar doen als je beide DNS gegevens naar één ip verwijst. Dan wordt (geloof ik) je relevantie verdeeld over de twee adressen.

En met tags bedoel ik een tagcloud vol met sleutelwoorden die relevant zijn maar niet direct handig om allemaal in je teksten te verwerken. Voor de site hierboven ging het voornamelijk om ruiten tinten. Maar dat noemen ze ok: blinderen, folie, glasfilm etc. Als je al die termen in een tekst verwerkt wordt het vaag. Maar ik wil wel gevonden in Google op die woorden.

Ben daar overigens nog steeds niet helemaal uit aangezien intensief zoeken alleen maar uitwijst dat de Google spiders een mysterie zijn voor de mensch.

Mijn virtuele chick is echt een lekker wijf!

Vorige ( 1 ) Volgende

U moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Indien u nog geen account heeft kunt u zich hier registreren.

© copyright 2009/2010 WebProjects 1.02 - Template van Sebastaan Franken