U bevindt zich hier: Forum » Product reviews » Nieuwe vaio
   Actief Topic: Nieuwe vaio

Vorige ( 1 ) Volgende

Sander
member
# Gepost op 06-10-2010 06:22

Ik heb een Sony Vaio vpcf11m1e

Positief
- rete snel
- monster resolutie (1920 x 1080)
- Goed videokaartje 1gb nvidea gforce maar wel de mobiele versie natuurlijk
- goede koeling
- weinig geluid

Negatief
- monster zwaar
- muisknop is erg stug, vraagt om spontane RSI
- zoals je op de foto ziet: de muis zit achterlijk ver naar links
- backlight is niet fel genoeg
- Sony heeft veel te veel preinstalled bullshit bijgeleverd
- Batterij niet indrukwekkend
- bluetooth werkt half (wel met nokia, niet met SONY ericson :S )
- Wireless N werkt instabiel, maar kan software zijn
- webcam is slecht 0.4 Mp ofzo

Al met al, volgende keer weer wat meer uitgeven en haal ik weer een Dell als vanouds. Apparaat is niet slecht, maar doet het af bij Lenovo's en Dells. (alienware zuigt naar mijn idee, apple nog meer)

image

Mijn virtuele chick is echt een lekker wijf!

vlerknozem
Admin
# Gepost op 07-10-2010 21:53

Hmm met deze negatieve dingen denk ik er toch aan om een Dell te nemen :P
Wat ik wel nice vind van jou Vaio is het toetsenbord. Die ziet er wat degelijker uit dan bij andere laptops (weet niet of dat ook zo is).

Lees de forum regels

Erwin
member
# Gepost op 08-10-2010 13:25

Waarom Dell? Over het algemeen vind ik het maar dure laptops, terwijl de kwaliteit niet hoger is (voor zover ik heb gezien, zelf heb ik nog nooit een dell gehad). Als ik nieuwe apparatuur zoek, kijk ik nooit naar een specifiek merk, maar zoek op mijn eisen. Dan ga ik op basis van reviews, specs en prijs mijn lijst uitdunnen tot er uiteindelijk 1 overblijft.

DNA is een zeiksnor

vlerknozem
Admin
# Gepost op 08-10-2010 18:34

Dell omdat het over het algemeen goede laptops zijn, optie om geen OS pre-installed te hebben (als ik het goed heb), en ze bieden een goede verzekering tegen bijvoorbeeld koffie schade. Natuurlijk als ik een laptop koop ga ik ook vergelijken.

Toch let ik wel een beetje op merken. Omdat dit toch een beetje iets zegt over de laptops, service, etc.

Lees de forum regels

Sander
member
# Gepost op 14-03-2011 22:06

Haha, een beetje late reactie..

Maar Dell is awesome in service. Ik heb twee keer iets aan de hand gehad. Tweede keer was buiten de garantie.

Beide keren stond er de dag erna een monteur voor de deur die de hele laptop ontmantelde en compleet repareerde. Beide keren voor 0 euro (buiten de garantie :D )
Maar meer nog omdat Dell echt let op de kleine details, goede BIOS, handige knoppen en strakke uitstraling. Het nadeel is inderdaad de prijs.

Heb ook een Medion gehad, Acer en even een HP maar ben niet onder de indruk. Voor mij is het merk de leidraad in mijn zoektocht.

Mijn virtuele chick is echt een lekker wijf!

Vorige ( 1 ) Volgende

U moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Indien u nog geen account heeft kunt u zich hier registreren.

© copyright 2009/2010 WebProjects 1.02 - Template van Sebastaan Franken