U bevindt zich hier: Forum » WebProjects support forum » WebProjects 1.02 screenshots
   Actief Topic: WebProjects 1.02 screenshots

Vorige ( 1 ) Volgende

vlerknozem
Admin
# Gepost op 07-10-2010 22:43

Een hele tijd heb ik eraan gewerkt. De nieuwe versie is al in een vrij gevorderd stadium. Graag wil ik een paar screenshots met jullie delen.

Op dit moment vertel ik alleen over pAdmin. Het deel dat alle gebruikers zien is qua interface nog niet veel veranderd.

pAdmin
Deze module is totaal herschreven. Vooral kwa interface. Ook het nieuwe ACL rechten systeem is volledig verwerkt in pAdmin.

image

[i]Dit is een overzicht van de groepen. Je kan groepen aanmaken en verwijderen. Ook een link om de groepen te bewerken.

image

Bij het verwijderen van een groep wordt om een bevestiging gevraagd. Deze popups wil in meer gaan toepassen in WebProjects.

image

Hier kan je de rechten aan een bepaalde groep toekennen. Het ID wordt in de database gebruikt, heeft voor de rest geen toevoeging. Een duidelijke beschrijving om het makkelijker te maken. De resource naam die door het systeem wordt gebruikt wordt hier ook weergeven.

image

Hier kan je gebruikers koppelen aan een groepen. Ook kan je de status naam wijzigen (Die zie je onder de naam van een gebruiker op het forum).

image

CMS systeem is nog oersimpel. Bovenstaande screenshot kan je een pagina aanpassen. PHP is mogelijk om te gebruiken.

Wat denken jullie? [[party]]

Lees de forum regels

Erwin
member
# Gepost op 08-10-2010 09:20
Bewerkt door Erwin op 08-10-2010 09:25

Ziet er gaaf uit. Wel zijn er nog wat bugs op het forum op te lossen, maar dat zal wel komen. Het is duidelijk dat je hier hard aan hebt gewerkt.

Ik ben zeer benieuwd en wacht in spanning af tot ik het een keer kan uitproberen :D

EDIT: zie dat je ook al bezig ben geweest met bugs oplossen :)

PS:
Wellicht een idee om nog een kort blog-bericht op de front page te plaatsen met een link naar dit topic? (It's all about content) :)

DNA is een zeiksnor

DNA
member
# Gepost op 08-10-2010 14:29

Ziet er goed uit.
Misschien een idee om een backend template te kopen en die te gebruiken? Dan ziet alles er gelijk gelikter uit.
http://themeforest.net/category/site-templates/admin-skins

vlerknozem
Admin
# Gepost op 08-10-2010 18:19

Goed punt Andy, maar backend gaat wat mij betreft voorop. Blogje kan ik inderdaad ook wel maken :)

Lees de forum regels

Vorige ( 1 ) Volgende

U moet aangemeld zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Indien u nog geen account heeft kunt u zich hier registreren.

© copyright 2009/2010 WebProjects 1.02 - Template van Sebastaan Franken